Sudah Puas Ikut Rawatan Eczema?Jom saya Kongsikan Tips Kurangkan Eczema

Siapa pernah ada eczema je rasa betapa siksanya kena tahan dari menggaru macam nak rak kan. Kadang-kadang sampai muak asyik nak ke klinik untuk dapatkan ubat tahan gatal dan krim steroid.  Kalau boleh taknak la terlampau bergantung dengan krim steroid je kan. Meh sini Cik Thim share sikit tips Cik Thim kurangkan eczema

Memang selepas menggunakan Set Eczema Shaklee Cik Thim rasa banyak perubahannya dan kalau boleh Cik Thim nak tolong ramai orang yang ada eczema seperti Cik Thim untuk dapat jalani hidup dengan lebih selesa.

 

Kalau nak tahu sekali sekala Cik Thim ada ambil Nutriferon Shaklee untuk sistem penghadaman dan tingkatkan imun.  Ye la kan bila ada interferon semulajadi lagi susah nak kena ekzema.

 

Vitamin E  pun baik untuk orang ekzema dan dapat kurangkan radang dan parut ekzema. Kalau teruk sangat memang kena ambik. Tapi kalau sikit-sikit GLA Shaklee dah ok sebab dalam GLA Shaklee ada vitamin E sikit.

 

Vivix pun ok jugak untuk eczema sebab ada quercetin(sejenis bahan kimia tumbuhan) yang boleh bantu kurangkan eczema.

 

Semoga bermanfaat,

Sekiranya ingin mendapatkan Set Eczema Shaklee dari Cik Thim boleh hubungi

Fathimah Azzaharah Kamaludin

No SID:1249184

No Telefon:0132480986

Cik Thim akan guide korang ikut masalah yang korang hadapi sebab setiap eczema pencetusnya berbeza kan

Atau

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge