Youth Shaklee Produk Kecantikan Selamat

Wanita dan kecantikan tak dapat dipisahkan. Punyala laku industri kosmetik kat Malaysia ni sampai macam2 produk dan rawatan kecantikan ada. Dari harga RM10 sampai ribuan ringgit. Nak2 sekarang ni masalah jerawat dan kedut kat muka makin senang nak jadi sebab pencemaran dan tekanan.  Lepas tu semua nak putih. Realitinya ada produk kecantikan pun boleh sebabkan masalah kulit wajah jika tak sesuai atau ada kandungan yang bahaya macam merkuri dan hidrokuinon. Tapi orang Malaysia ni banyak nk kesan cepat tanpa memikirkan kesan sampingannya. Harga sampai ribu-ribu pun sanggup.  Namakan aje terapi ozon la, suntikan vitamin c, rawatan microneedling acne dan banyak lagila.

 

Banyak orang tak tau pemilihan produk kecantikan yang selamat. Produk kecantikan ni kalau dah letak kat muka sebenarnya boleh serap dalam darah dan boleh ganggu keseimbangan hormon dan end up jadi masalah haid dan kesuburan. Atas sebab itu Shaklee telah melakukan pelbagai ujian klinikal selama 8 tahun dan terhasillah rangkaian Youth Shaklee produk kecantikan selamat. Yang paling penting 100% tumbuhan dan bebas 1500 bahan kimia macam laury sulphate(yang biasa ada dalam facial cleanser)  dan paraben. Hasil kajian Youth Shaklee ni mendapati 100% pengguna dia rasa kulit muka lebih muda dan 2/3 pula pengguna tekstur kulit jadi 10 tahun lebih muda.

Bahan utama Youth Shaklee ni terdiri dari:

a) Anggur Muscadine

Mengandungi polifenol yang yang melindungi dan mempebaiki sel dari dalam seterusnya mengelakkan kehilangan kolagen dan keanjalan kulit

 

b) Lotus Japanicus

Mengaktifkan protein yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih banyak kolagen, elastin dan fibrilin. Campuran Lotus Japanicus dan ekstrak Schisandra Chinensis dalam Youth Shaklee membantu memberikan nutrien dan tenaga kepada kulit.

c) Ekstrak  Sel Stem Epal

Sekarang kan banyak orang guna sel stem epal untuk kecantikan. Kajian pun dah dapati sel stem epal ni boleh mengaktifkan dan mempercepatkan pembaharuan sel kulit untuk kulit yang lebih muda.Bila sel muka yang mati cepat diperbaiki, kulit jadi lebih anjal dan berseri

 

d) Ekstrak buah Schisandra Chinensis

Herba yang biasa digunakan di China, Japan dan Korea untuk melegakan kulit yang gatal dan mengalami radang. Herba ni memang sesuai untuk semua kulit sebabnya dia menyokong struktur kulit dengan memberikan vitamin dan antioksida

e)Advanced Vital Repair+® Complex
Campuran Advanced Vital Repair+® Complexni memberikan nutrient yang bersifat antiosida dan vitamin yang diperlukan untuk melindungi kulit dari kerosakan radikal bebas dan menggalakkan pertumbuhan sel kulit yang sihat.

 

Memang  tak disangkal lagi Youth Shaklee produk kecantikan yang selamat.

Rangkaian Youth Shaklee terdiri dari:

1.LUMINOUS GEL OIL CLEANSER


Pencuci muka yang tidak berbuih, mempunyai pH yang seimbang dan mengandungi vitamin dan polifenol disamping ekstrak rumpai laut yang mencuci dan menyegarkan kulit muka.

2.PERFECTING SKIN TONER


Menyegarkan kulit dengan membuang kulit kusam dan bahan pencemar yang ada pada kulit muka untuk kulit yang lebih berseri.

 

3.YOUTH ACTIVATING SERUM


Youth Activating Serum mempunyai 10x langkah pembaharuan sel.Ia mengandungi vitamin, polifenol dan Youth complex untuk menyokong penghasilan kolagen dan membaharui sel kulit untuk kulit muka Nampak lebih  segar, bermaya dan awet muda.

 

4.AGE DEFENSE MOISTURIZER – SPF 50


Melindungi kulit dari sinaran matahari sebab ada SPF 50 bagi melindungi dari sinaran UVA dan UVB. Ia juga mengandungi vitamin yang melembapkan kulit dan memberikan tona warna sekata.

 

5. ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM – LIGHT


Mengandungi ekstrak rumpai laut, anggur muscadine dan Lotus Japanicus yang menyokong proses memperbaharui sel kulit mati semasa tidur.  Night Cream juga Menggalakan penghasilan kolagen untuk nampak lebih muda dari usia.

 

6. RADIANCE C + E

Mengandungi campuran vitamin C dan E yang boleh mengurangkan garisan kedutan pada muka. Ia juga boleh mengurangkan parut, memperbaiki tekstur kulit dan memberikan tona kulit lebih sekata.

Dan Rangkaian Youth Shaklee produk kecantikan yang selamat ni didatangkan dalam dua pakej iaitu

  1. Starter Pack

Mengandungi Lumious Oil Gel Cleanser, Perfecting Toner, Advanced Night Cream dan Age Defense Mousturising-SPF 50

2. Intensive Treatment

Gabungan starter pack dengan tambahan Youth Activating Serum dan Radiance Vitamin C &E

Boleh lihat testimony Youth ini

Berminat dengan Youth Shaklee?

Hubungi :

Fathimah Azzaharah Kamaludin

Pengedar Shaklee Pasir Gudang

No SID:1249184

No telefon:0132480986

 

Comments

  1. Pingback: Tips Penjagaan Muka Untuk Kekal Cantik | Ummi Qadeer

  2. Pingback: Tips Jimat Produk Shaklee bulan April | Ummi Qadeer

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge