Benarkah Shaklee produk yang hebat?

Asal jual produk mesti penjual akan kata produk dia terbaik dan hebat. Teknik marketing kan. Baru orang beli. Dengan produk Shaklee bukan Cthim kata tau tetapi memang sudah terbukti Shaklee produk yang hebat dan telah memperkasakan angkasawan dan atlit sukan. WOW sangat.

 

Kisah Shaklee dan Angkasawan

Menjadi satu benda yang wajib untuk seorang angkasawan yang nak berada di ruang angkasa berada dalam keadaan sihat tubuh badan dan cergas.  Itu salah satu requirement NASA.  Kalau tak, takkan sebab satu parut, Dr Faiz tidak dipilih NASA untuk berada di ruang angkasa bersama Dr Syed Muzaffar kan.

Selalunya bila berada di angkasa, angkasawan ni terdedah dengan radiasi dan bila mula memasuki ruang atmosfera bumi,  kalau salah projection kapal angkasa boleh meletup bersepai. Begitu juga angkasawan akan mula rasa letih dan rasa dehidrasi bila memasuki ruang atmosfera bumi disebabkan jauh dari graviti. Kalau salah hemat boleh sebabkan kerosakan buah pinggang. Bila sampai bumi angkasawan ni perlu diangkat oleh ramai orang keluar dari kapal angkasa sebab letih sangat dan kesan graviti.

Atas sebab itu, NASA telah berkolaborasi dengan saintis Shaklee untuk menghasilkan minuman tenaga dan vitamin untuk angkasawan supaya mereka kekal terhidrasi dan bertenaga di ruang angkasa.

Vitamin angkasawan
Minuman hidrasi angkasawan

Dan pada tahun 1993 pasangan kembar Scott dan Mark Kelly telah menggunakan Shaklee sebagai vitamin harian mereka.  Shaklee memang produk yang hebat.  Hasilnya mereka cergas di angkasa dan bila kapal angkasa dah mendarat dengan selambaje mereka turun dari kapal angkasa tanpa bantuan orang lain.

Comelje angkasawan kembar ni kan

 

Kisah Shaklee dan atlit sukan.

Menjadi atlit sukan ada dua je motif dia sama ada nak kaya atau sebab minat kan.  Atlit sukan ni memang perlukan stamina yang kuat untuk kekal sihat dan cergas. Mana taknya hari-hari kena buat latihan fizikal yang kalau orang tak tahan macam kita yang bukan atlitni boleh demam dibuatnya.  Atlitni pun kalau sakit atau cedera perlu speed recovery. Kalau tak macam mana nak masuk bertanding.  Teringat kisah kawan yang jadi atlit negara cerita memang setiap hari dia diberi suplemen untuk kekal cergas tapi tak pasti jenama apa. Dan para atlit yang ambil produk

luar yang tidak betul jika ada steroid yang lebih itu yang tak lepas ujian doping.

Baru-baruni Sukan Olimpik Pyeongchang di Korea, ramai adalah pengguna Shaklee. Nak layak Olimpikni pun bukan suatu perkara yang mudah tau.

Walaupun cuaca sejuk yang amat, mereka masih boleh menghasilkan keputusan yang baik. Seriously diperkasakan oleh Shaklee. Shaklee memang produk yang hebat.  Tidak ketinggalan atlit Malaysia Julian Lee. Beliau juga adalah pengguna Shaklee. Hebat bukan. Walaupun kita di Malaysia bukan negara musim sejuk tapi Jullian Lee mampu layak ke Olimpik PyeongChang 2018.

Ini baru cerita Olimpik Pyeongchang 2018. Sebenarnya ramai lagi atlit yang menggunakan Shaklee. Boleh rujuk sini. Maknanya dengan menjadi pengguna Shaklee, seseorang itu susah untuk demam dan sentiasa dalam keadaan cergas. Menjadi pengguna Shaklee bukan setakat beli produk sahaja malah akan diberi konsultasi cara pengambilan suplemen yang betul dan mengamalkan gaya hidup sihat.

Berminat menjadi pengguna Shaklee?

Hubungi

Pengedar Shaklee Pasir Gudang dan Seluruh Malaysia

Fathimah-0132480986

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge