Jana Pendapatan dengan modal yang rendah

Musim PKP (perintah kawalan pergerakan) kesan dari Covid ni banyak individu terkesan sebab tak dapat bekerja dan menjana pendapatan. Dianggarkan negara kerugian RM 2.4 bilion sehari semenjak PKP dilaksanakan dan telah mencecah kerugian sehingga 63 bilion sehingga kini.

Nak jana pendapatan dengan berniaga di kedai tak boleh pula sebab risiko jangkitan tu ada. Modal pula boleh tahan walaupun yang memang sudah sedia ada kedai. Berniaga online pun memerlukan modal.

Jadi di sini saya nak share satu perniagaan yang jana pendapatan dengan modal yang rendah iaitu RM30 je.Dah boleh berniaga. RM30 ni cuma untuk dapatkan akaun sendiri untuk mula terus berniaga. Jangan risau perniagaan ini bukan scammmer kerana ia lebih 20tahun di Malaysia dan telah membantu ramai suri rumah untuk berjaya.

Dengan modal yang rendah, tanpa perlu menyimpan stok kita mampu menjana sehingga 5 angka. Betulke perniagaan ni?InsyaAllah sebab kita bukan perniagaan atas angin. Kerana ada produk yang ditawarkan iaitu vitamin Shaklee. Sekiranya ada pelanggan yang membeli dari kita, HQ akan tolong poskan ke seluruh Malaysia. Best kan?

Dengan modal yang rendah, kita mampu menjual vitamin yang telah ada di pasaran semenjak 1914 lagi banyak membantu orang seluruh dunia untuk kekal sihat dan cergas. Hebat bukan?

Berminat nak jana pendapatan dengan modal yang rendah. Jom sertai kami. Hubungi saya

Pengedar Shaklee Pasir Gudang

Fathimah

0132480986

#berniagasecarasihat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge