Shaklee

CoQ10 Shaklee Revolusi Terbaru

Apa Itu CoQ10? CoQ10 (singkatan bagi coenzyme Q10) dalam CoQ10 Shaklee ni ialah elemen penting dalam setiap sel badan kita.Umpamakan macam badan kitani kilang kan. Kalau kilang takda pekerja kilang tak jalan macamtu jugak dengan badan kita. Kalau tiada CoQ10,badan kita tak dapat berfungsi dengan baik.  CoQ10 ni antioksida yang badan kita boleh hasilkan secara …

Vitamin E Shaklee

Vitamin E Shaklee merupakan pilihan terbaik untuk mereka yang inginkan kulit cantik dan vitamin subur. Setiap kapsul vitamin E Shaklee mengandungi : a)vitamin E d-alpha-tocopherol dari sumber semulajadi dan bukan sintetik (vitamin E sintetik dari dl-alpha-tochopherol).  Vitamin E semulajadi jauh lebih mudah diserap oleh tubuh, lebih jauh berkesan dan jauh lebih selamat untuk digunakan berbanding …

8 Cara Untuk Meningkatkan Tenaga Secara Semulajadi

Assalamualaikum semua. Kali ni saya join kempen tingkatkan tenaga secara semulajadi. Kempen ni  dianjurkan Sis Olie Fazlea Best sangat sebab baru tahu rupanya kita boleh tingkatkan tenaga secara semulajadi.  Antara 8 cara untuk meningkatkan tenaga secara semulajadi ialah: 1)Kawal Stress Siapa tak pernah stress?Semua orang pernah kan. Stress ni guna banyak tenaga. Jadi daripada stress …

Tips Kekal Sihat dan Cergas

Sekarang ni KKM gigih promosikan gaya hidup sihat. Mana taknya penyakit kencing manis darah tinggi yang dulu orang tua je kena sekarang seawal 18 tahun dah kena.   Bayangkan sampai satu tahap syarikat pembekal tak dapat menampung permintaan ubat darah tinggi dan insulin sehingga pembekalan kepada pesakit terpaksa dibekalkan setiap 2 minggu atau ditukar ke …

Bahayakah Gatal-Gatal Semasa Mengandung?

Alahan seperti gatal-gatal semasa mengandung kerap dialami terutama bagi ibu yang dalam trimester ketiga. Kadang-kadang stress jadinya. Mana taknya walaupun dah berpantang makan tapi kulit jadi kering dan ada bekas garu yang sangat hodoh akibat kegatalan yang tidak tertanggung. Lagila teruk kalau ibu memang penghidap eczema. Kegatalan ni biasa berlaku dekat muka, leher, dada, perut, lutut …

Makanan Terbaik Untuk Ibu Hamil

Hamil setelah mendirikan rumah tangga merupakan impian setiap pasangan kan. Thats why semasa proses kehamilan ni banyak benda kena jaga. Baik emosi ibu mahu pun pemakanan tau.   Dari segi emosi kena jaga supaya tak terlalu marah sangat dan tak terlalu sedih sangat. Sebabnya nanti anak yang dikandung tu akan terikut-ikut perangai ibunya masa mengandung. …